Social media w reklamie deweloperów – LinkedIn

6 grudnia 2022

Profil na LinkedIn umożliwia pokazanie firmy oraz jej pracowników na poziomie eksperckim. Jednak tutaj zmienia się nieco odbiorca – tutaj nawiązuje się kontakty z innymi firmami. To doskonałe miejsce do promowania ofert o charakterze komercyjnym.

Jakie treści będą odpowiednie?

O nowych inwestycjach – pokazanie inwestycji w sposób biznesowy, skierowane do innych firm lub inwestorów. Dodatkowo treści mogą być wzbogacone zdjęciami inwestycji.

O kolejnych etapach rozwoju firmy – to umocnienie profesjonalnego wizerunku firmy. Relacja ze szkolenia, nowa filia firmy, czy nawiązanie współpracy z innymi firmami to doskonałe informacje warte publikacji.

O sukcesach – nic tak pozytywnie nie wpływa na wizerunek firmy, jak kolejne nagrody branżowe, wygrana w konkursie czy odznaczenie. 

Każdy wpis, pokazujący dewelopera pod kątem rozwoju całej firmy lub pojedynczych pracowników będzie pozytywnie wpływał na jego wizerunek. To pokazanie profesjonalizmu oraz podkreślenie rozwoju. Ponadto profil dewelopera na LinkedIn to także doskonałe miejsce do employer brandingu i social sellingu.

Chcesz o nim porozmawiać? Napisz:

 

Zadzwoń: