Social media w reklamie deweloperów – Instagram

24 października 2022

Coraz więcej użytkowników mediów społecznościowych przenosi się na Instagrama. Każdego miesiąca korzysta z niego 1,22 miliarda osób. To doskonałe miejsce dla komunikacji wizualnej. Zdjęcia i filmiki to doskonałe formy przekazu, zwłaszcza jeśli chodzi o nieruchomości. 

Treści publikowane na profilu powinny być bardziej lifestylowe. Trzeba przedstawić inwestycję, postępy na budowie, a także inspiracje do wystroju wnętrz i ich wykończeniem. 

Aby reklama była skuteczna trzeba pamiętać o dopasowaniu opisów do zdjęć i doborze odpowiednich hasztagów. 

Nie trzeba bać się także InstaStories. Od kilku lat liczba odbiorców tego typu materiałów wciąż rośnie. Dzisiaj, co drugi użytkownik IG korzysta z InstaStories. Dla uatrakcyjnienia tej formy komunikacji można użyć quizy, GIF-y, odliczanie, ankiety, czy suwaki.

Instagram, taka jak Facebook, może pomóc w budowaniu wiarygodności wśród potencjalnych klientów, o ile będzie prowadzony w sposób systematyczny i urozmaicony. Należy także zwrócić na  jakość dodawanego contentu.

Chcesz o nim porozmawiać? Napisz:

 

Zadzwoń: