Coraz więcej użytkowników mediów społecznościowych przenosi się na Instagrama. Każdego miesiąca korzysta z niego 1,22 miliarda osób. To doskonałe miejsce dla komunikacji wizualnej. Zdjęcia i filmiki to doskonałe formy przekazu, zwłaszcza jeśli chodzi o nieruchomości.
Treści publikowane na profilu powinny być bardziej lifestylowe. Trzeba przedstawić inwestycję, postępy na budowie, a także inspiracje do wystroju wnętrz i ich wykończeniem.
Aby reklama była skuteczna trzeba pamiętać o dopasowaniu opisów do zdjęć i doborze odpowiednich hasztagów.
Nie trzeba bać się także InstaStories. Od kilku lat liczba odbiorców tego typu materiałów wciąż rośnie. Dzisiaj, co drugi użytkownik IG korzysta z InstaStories. Dla uatrakcyjnienia tej formy komunikacji można użyć quizy, GIF-y, odliczanie, ankiety, czy suwaki.
Instagram, taka jak Facebook, może pomóc w budowaniu wiarygodności wśród potencjalnych klientów, o ile będzie prowadzony w sposób systematyczny i urozmaicony. Należy także zwrócić na jakość dodawanego contentu.