Social media w reklamie deweloperów – Facebook

21 października 2022

Dzisiejszy świat reklamy i marketingu nie wyobraża już sobie życia bez Facebooka. Aby jednak promocja firmy lub inwestycji faktycznie działała, należy m. in. regularnie publikować posty. Najlepiej, jeśli ich tematyka będzie różnorodna – wystrój wnętrz, fotorelacje z budowy itp. niemniej istotne są też formy przekazu: filmy, zdjęcia, infografiki. Co ważne – konta Facebook nie należy traktować jako miejsca do zwykłego raportowania procesu budowy. Jakie treści przyciągną odbiorców i potencjalnych klientów?

Przede wszystkim oferty mieszkań/domów. Bynajmniej nie w formie tabelki. Treść posta musi przykuć uwagę, a zdjęcie zachęciło do dalszego zapoznania się z ofertą. Jeszcze lepiej, jeśli post zostanie polubiony lub udostępniony – to sprawi, że trafi do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Ciekawe pokazanie postępów prac. Zdjęcia np. z drona, ciekawy film – pozwalają na atrakcyjne i nietuzinkowe pokazanie inwestycji.

Dodawanie wydarzeń – aby potencjalni klienci mogli wziąć udział np. w dniach otwartych na inwestycji. To także udostępnianie wydarzeń, w których bierze udział firma, jak np. targi nieruchomości.

Chwalenie się osiągnięciami firmy to jej uwiarygodnienie w oczach klienta, a także pokazanie, że wszystkie działania są na najwyższym poziomie.

Założenie grupy – dewelopera, czy też skupiających mieszkańców danej inwestycji. To dobre pole do wymiany doświadczeń, ale też do reklamowania np. innych inwestycji.

Regularność i różnorodność – to podstawowe cechy dobrego profilu dewelopera lub inwestycji na Facebooku. Systematycznie dodawane atrakcyjne treści i dobra komunikacja z klientami wpłynie na stworzenie silnej grupy potencjalnych klientów.

Chcesz o nim porozmawiać? Napisz:

 

Zadzwoń: