Deweloper staje wciąż przed pytaniem – na co lepiej skierować działania marketingowe? Lepiej promować markę dewelopera czy inwestycję? Oczywiście, najlepiej byłoby zainwestować w obu tych kierunkach, jednak budżet przeznaczany na marketing inwestycji i marketing dewelopera rzadko kiedy zakłada taki scenariusz. Stając przed takim wyborem, trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie zyski nas interesują?
Przy inwestowaniu w markę-matkę stawiamy na długofalowe zyski, budowanie pozytywnego wizerunku dewelopera i zaufania wśród klientów. Promowanie produktu przyniesie szybki, ale krótkofalowy zysk. Inwestor widzi też efekty sprzedażowe w krótkim czasie. Szybka sprzedaż inwestycji napędza tworzenie kolejnych.
Złotym środkiem może okazać się mądre rozłożenie budżetu i opracowanie dobrej strategii. Dobrze, jeśli nawet niewielki procent nakładów marketingowych jest przeznaczany na promowanie marki dewelopera. Nie przyniesie nam to natychmiastowych wyników sprzedażowych, ale przełoży się na lepszy odbiór marki i pomoże przy kolejnych kampaniach pojedynczych osiedli. Rozpoznawalny i sprawdzony deweloper to najlepsze RTB marki-córki. Jednolite DNA dewelopera i inwestycji wzmacnia ich pozycję na rynku. Kompleksowy marketing dewelopera i inwestycji może przynieść najwięcej zysków.
Re agency jako agencja reklamowa, specjalizująca się w marketingu deweloperów zarówno na rynku warszawskim, jak i ogólnopolskim, stara się podejść elastycznie do tematu reklamy inwestycji i reklamy dewelopera. Najważniejszy jest dla nas kontekst i oczekiwania klienta. Opracowujemy skuteczne strategie marketingowe zarówno dla firm, jak i pojedynczych inwestycji deweloperskich. Projektujemy strony www deweloperów i inwestycji, ale także wizytówki, ulotki, katalogi, banery, gadżety reklamowe oraz reklamy online. Wysoka jakość oferowanych przez nas produktów i usług wspiera sprzedaż inwestycji oraz buduje zaufanie odbiorców do dewelopera.